Outside the Box
Afkijken bij de buren.
Outside the Box - Cross Industry
Waarom zelf het wiel uitvinden als de buurman dat al voor jou heeft gedaan? In cross industry sessions ga je letterlijk buiten je box. Je gaat de deur uit en afkijken bij professionals. Hierdoor kom je sneller tot innovaties voor je eigen team of organisatie, doordat je bepaalde fouten niet zelf hoeft te maken in je creatieproces. Letterlijk naar buiten gaan is soms de beste manier om binnenin jou tot betere ideeën te komen. Afkijken bij organisaties met een totaal andere expertise kan juist bevorderend werken om een frisse wind in je eigen organisatie te blazen.
Direct naar: Brainstormsessie, Creatief denken, Train de trainer, Inside the box
Maurits werkt samen met
Hoe ziet zo’n Cross Industry traject er uit?
Praktische informatie: de 3 sessies vinden plaats aan de keukentafel bij Maurits aan de Amstel. De sessies wordt verslagen door Maurits en je krijgt elke keer huiswerk zodat de uitwisseling van kennis, ervaring en expertise optimaal is voor jezelf en elkaar. Heb je interesse in deelnemen aan de cross industry sessies met gelijkgestemde online marketeers?
Not invented here sessie
Jatten bij de buren.
Vanuit mijn werkzaamheden heb ik een breed netwerk van marketeers en communicatie-profs en ik zie regelmatig overeenkomsten in uitdagingen die bij organisaties spelen. En ik zie vaak dat bedrijven deze uitdagingen binnen de muren van de eigen organisatie proberen op te lossen, terwijl het antwoord wellicht al door een andere organisatie is gevonden. Daarom organiseer ik 2 sessies in een tijdsbestek van 6 weken om expertise en ervaring over 1 thema onder gelijkgestemden te delen. Met als doel om elkaar te helpen en te inspireren.
App of mail mij welke uitdagingen/vraagstukken op tafel willen leggen? Welke zijn relevant en zou je graag bespreken onder gelijkgestemden?
Mindmap
Tijdens de sessie wordt er een visuele mindmap gemaakt.
Aanbevelingen
Een goed idee begint met
contact opnemen
Creatieve sessies voor mensen die inside the box durven denken.